woensdag 16 mei 2018

Share What You Love bundels - GRATIS Tutorial



Vandaag had ik een super gezellige workshop, waarbij we gewerkt hebben met de Share What You Love producten. De producten uit deze bundel werden enthousiast ontvangen; het prachtige papier en de embossingfolder waren onder andere favoriet.


We maakten vandaag deze Split-Top-Box. 
Deze box ben je wellicht wel eens op het internet tegengekomen. Ik heb de maten iets aangepast, zodat het groot genoeg was om kaarten (10 x 15 cm) & enveloppen in te doen.


Het designerpapier uit de Share What You Love is echt prachtig! Het is mooi stevig papier met mooie en fleurige bloemenprints. Echt perfect voor het maken van cadeauverpakkingen.

Met het overgebleven papier en wat aanvullend cardstock, maakten we nog 4 kaartjes:










Ik maakte nog eenzelfde doosje, maar met een ander designer papier uit het Specialty Designer Series pakket. Dat leverde weer heel andere kaartjes op. Deze zal ik in een volgend berichtje laten zien.

GRATIS TUTORIAL

Ik heb een uitgebreide beschrijving gemaakt van deze leuke Split-Topbox en de 4 bijpassende kaartjes. Deze kun jij GRATIS ontvangen bij aanschaf van 1 van onderstaande bundels.

SHARE WHAT YOU LOVE - BUNDELS

De Share What You Love producten zijn vanaf 1 juni los verkrijgbaar. Deze maand (t/m 31 mei a.s.) kun je ze echter al aanschaffen in een bundel. Daarbij krijg je per bundel GRATIS producten. Er zijn 3 bundels: 

Startersbundel - € 68,50
GRATIS: Enveloppen Very Vanilla (40 stuks) - t.w.v. € 7,50

Gevorderden bundel - € 110,75
GRATIS: Enveloppen & Embellishment Kit - t.w.v. € 20,75


Ervaren bundel - € 154,50
GRATIS: Enveloppen / stempelset Statement of my Heart/ Embellishment Kit 
t.w.v. € 35,75

 Ik verzorg graag je bestelling. 

Stuur me gerust een e-mail: mail@stampinclubnederland.nl




Geen opmerkingen: