zaterdag 3 maart 2018

Bubble Over - Frisse & vrolijke kaarten


Tijdens de bijeenkomsten voor demonstratrices van Stampin' Up! wordt altijd de nieuwe catalogus gelanceerd. En tussendoor kunnen we aan de slag met de nieuwe producten.
Met de Bubble Over stempelset en bijpassende stansen, maakte ik deze kaart.

De set stond niet bovenaan mijn lijstje, maar is laatst toch in mijn winkelmandje beland ;-).
Ik vind het een hele leuke set. Vooral voor de jongens- en mannenkaarten.
Met de doorzichtige epoxy vormen, kun je er leuke glitter en glans details aan toevoegen.

Bij deze kaarten is de set gecombineerd met het Bubble & Fizz Designer Series Paper.
Dit papier kun je GRATIS kiezen bij besteding van € 60,00. Ik hou van de vrolijke & frisse kleurtjes van het papier. 

De stempelset is samen met de stansen verkrijgbaar in een bundel en dan ontvang je 10% korting. Vul je dit aan tot € 60,00 met bijvoorbeeld een pak cardstock en een inktpad, dan mag je gratis het Bubble & Fizz Designer papier uitkiezen (of een andere cadeau). En je kunt gelijk aan de slag voor het maken van vrolijke & frisse kaarten en projecten.



Dit filmpje van Stampin' Up! laat je nog meer ideeën zien met de set.



Hieronder nog een andere kaartje, waarbij ik de flesjes van het papier heb gestanst met de stansenset. Hoe leuk is dat!? Zo heb je in no-time een verjaardagskaart gemaakt.
De tekststempel komt uit  mijn eigen privé-collectie en is niet van Stampin' Up!


Tot slot een kaartje dat ik maakte voor een onderlinge team-uitdaging. Daarbij was de opdracht om onderstaande kleuren te gebruiken.






Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne




Ook jij kunt deel uitmaken van ons gezellige team:
Je ontvangt 20-25% korting op je Stampin' Up! aankopen en nog veel meer leuke extra's.
Als je instapt voor 31 maart a.s. profiteer je van extra producten in je startpakket.
Ik vertel je er graag meer over: mail@stampinclubnderland.nl



Gebruikte materialen:










Geen opmerkingen: